03/09/2021

Torna l’activitat presencial plena a la Universitat

L'ocupació global simultània dels centres no podrà excedir el 70% i serà obligatori l'ús de mascareta a totes les instal·lacions

La Universitat començarà el curs acadèmic 2021-22 amb la màxima presencialitat possible permesa per al personal docent i investigador (PDI) el personal d’administració i serveis (PAS) i els estudiants, que retornaran a les aules sempre que no hi hagi una ocupació global simultània superior al 70% de la capacitat de les facultats i escoles on es fa la docència.

Així ho estableix la resolució de la rectora d’aquest 3 de setembre, que recomana que la presencialitat sigui del 100% o tan alta com sigui possible per a l’estudiantat de primer i segon curs, i que es redueixi progressivament en els cursos següents per complir el requeriment global del 70% d’ocupació simultània màxima. En qualsevol cas, les activitats de pràctiques i les avaluatives seran presencials.

Pel que fa a les mesures de protecció, cal utilitzar la mascareta en tot moment i en totes les instal·lacions de la Universitat de manera obligatòria. A més a més, els estudiants que faran pràctiques externes hauran de complir amb els requeriments que cada centre o institució d’acollida els demani abans d’incorporar-s’hi, com per exemple, la pauta de vacunació completa, tenir una PCR negativa setmanal o fer un test d’antígens diari.