19/04/2023

Torna la Fira d’Ocupació de la URV, l’espai de trobada entre estudiants i titulats amb les empreses

Un centenar d'empreses seran el 20 d'abril al campus Bellissens, el 26 d'abril al campus Sescelades i l'11 de maig al Campus Terres de l'Ebre. Prop de 30 han assistit a la primera fira d'aquesta edició, a Vila-seca

Fira d'Ocupació de Vila-seca 2023.
La Fira d'Ocupació de Vila-seca 2023 ha comptat amb la participació de 200 estudiants.

Estudiants i titulats per la Universitat Rovira i Virgili tenen una nova oportunitat per entrar en contacte amb empreses del territori per planificar la seva orientació professional: la 18a edició de la Fira d’Ocupació Universitària URV, que es fa en quatre dies diferents als campus de la Universitat. Ahir es va fer la primera, al campus Vila-seca, i les properes seran:

A cada campus hi participaran empreses relacionades amb els estudis que s’hi imparteixen. Hi seran presents amb estands i també amb tallers i activitats que els permetran captar talent. Els estudiants i titulats podran ampliar la seva xarxa de contactes professionals, rebre informació sobre ofertes de treball i programes de pràctiques, lliurar el CV i incrementar les possibilitats d’ocupabilitat.

Hi haurà col·loquis amb empreses que cerquen perfils acadèmics específics, una activitat per a estudiants i alumni per a les quals cal inscriure’s prèviament.

Per primera vegada, en la Fira d’Ocupació de Sescelades, s’habilitarà una zona d’exposició d’entitats i col·legis professionals a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. I també es faran activitats específiques per als titulats del Curs d’Orientació Professional per a la Inserció Sociolaboral (Inserlab), en què una dotzena d’empreses oferiran feina als titulats d’aquest programa de la URV adreçat a joves d’entre 18 i 30 anys amb una discapacitat intel·lectual igual o superior al 33%.

Punt d’informació d’una cadena d’hotels participant a la Fira d’Ocupació de la URV a Vila-seca.

En la primera de les fires d’aquesta edició, que es va fer a la Facultat de Turisme i Geografia, uns 200 estudiants van interactuar amb les 29 empreses del sector de l’hoteleria i el turisme participants. I més d’un centenar d’empreses més seran presents als campus de Tarragona, Reus i Tortosa al llarg dels diferents dies que tindrà lloc la fira.

La informació completa sobre la Fira d’Ocupació de la URV es pot trobar al web.