20/07/2017

Una jornada informa de la propietat industrial i intel·lectual en els projectes de l’Horitzó 2020

El Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi) de la Fundació URV ha acollit la jornada “La IPR en els projectes H2020” en què hi han assistit unes quaranta persones

Una imatge de la jornada sobre la propietat intel·lectual i l'H2020, al Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació.

La Unitat de Valorització de la URV (UV-URV) junt amb l’Oficina de Gestión de Proyectos Internacionales (OGPI) de la Universitat d’Alacant ha ofert una jornada formativa què s’han tractat els fonaments de la propietat industrial i intel·lectual en els projectes d’ R+D+I. La jornada ha estat impartida per César Elvira Fernández, expert en propietat industrial i intel·lectual de la OGPI.

En aquesta sessió, s’ha fet èmfasi en els punts clau i rellevants que regulen els drets de propietat industrial i intel·lectual a tenir en compte i a negociar en un projecte emmarcat en l’Horitzó 2020. La jornada ha comptat amb una quarantena d’assistents de diferents àmbits de coneixement de la Universitat, d’empreses del territori, emprenedors i personal d’administració i serveis de la URV dedicat a la gestió de projectes de R+D+I i projectes H2020.

Aquesta jornada formativa s’emmarca en els objectius del projecte International Cooper Ative Research and innovation alliances Office (ICARO), finançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat (MINECO), en el qual la Fundació URV hi participa com a soci, junt amb la URV i altres centres de l’entorn de la Universitat. L’objectiu del projecte és incrementar la participació de la URV i d’empreses de l’entorn en projectes del programa de finançament europeu europeu.

La Unitat de Valorització de la URV té com a missió la identificació, protecció, valorització i comercialització de les invencions que duen a terme els investigadors de la URV amb la finalitat de transmetre aquests resultats a la societat, i al mateix temps, obtenir un retorn per a la URV i per als seus investigadors.