03/02/2020

La URV acull la reunió anual de la Xarxa Internacional d’Universitats

Col·laboren per oferir programes conjunts de mobilitat i de formació per a estudiants i personal

Membres del consell de la International Network Universities (INU) davant del rectorat de la URV.

El comitè executiu de la Xarxa Internacional d’Universitats (INU) i el consell, integrat per les nou universitats que formen part d’aquest consorci, es van reunir a la URV els dies 30 i 31 de gener. Entre els acords presos, hi ha el d’incrementar el nombre de socis i incentivar el programa conjunt de pràctiques, i també van preparar el programa de la propera trobada a la Universitat d’Hiroshima (Japó), que inclourà un seminari per a estudiants i una trobada de rectors i rectores.

Les universitats de l’INU col·laboren en la creació de metodologia innovadora, la internacionalització, la docència conjunta, la preparació dels estudiants per al seu desenvolupament com a ciutadans globals, l’oferta de programes de mobilitat per a estudiants i treballadors, l’oferta de titulacions conjuntes i el suport als investigadors joves.