30/05/2019

La URV incorpora Eva Borràs com a gerenta

Ha estat directora de diferents serveis corporatius i ha liderat la gerència de quatre institucions públiques

Eva Borràs, gerenta de la Universitat Rovira i Virgili.

Eva Borràs serà la nova gerenta de la Universitat Rovira i Virgili a partir del 3 de juny. Després de superar un procés de selecció, en el qual hi han participat més de 500 persones, el Consell Social va aprovar el seu nomenament el passat 22 de maig.

Borràs té 22 anys d’experiència, la major part dels quals com a directora de diferents serveis corporatius i gerenta en institucions públiques. Ha estat directora econòmica i financera de l’Hospital Clínic de Barcelona; directora de l’àmbit de Gestió de Governança i Economia de l’Ajuntament de Sant Cugat; directora de l’àrea de Serveis Centrals de l’Ajuntament de Sabadell, i gerenta de l’Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC) de la Generalitat de Catalunya.

La nova gerenta és llicenciada en Ciències Econòmiques per la Universitat Pompeu Fabra, màster en Banca i Finances per l’IDEC-UPF i Postgrau en Funció Gerencial a l’Administració Pública per ESADE.

Fins al moment, la vicegerenta Sílvia Sancho ha assumit les funcions que l’Estatut i la normativa de la URV atorguen al gerent o a la gerenta de la Universitat.