22/03/2022

Ja es pot votar el disseny de la carpeta de la URV pel proper curs

L'estudiantat ha d'escollir entre les sis propostes finalistes fins al 19 d'abril

Carpetes finalistes del XI Concurs de disseny de la carpeta per al curs 2022-23.

El XI Concurs de Disseny de la Carpeta URV ja té finalistes: sis d’un total de 22 propostes presentades. Ara està en mans de l’estudiantat de grau, màster i doctorat escollir la imatge guanyadora, que il·lustrarà la carpeta de la Universitat el proper curs 2022-23. La votació electrònica és oberta fins al dimarts 19 d’abril. Tant l’accés a la votació com les sis propostes finalistes es poden trobar al web del concurs.

Els dissenys finalistes són Enganxat a la URV, una composició d’adhesius que representen els diferents estudis; La fórmula més legal, amb la imatge de la científica Marie Curie i un dels símbols de la la legalitat; URV Fent història, una composició dels dos campus de la ciutat de Tarragona; ADN URV, un entramat que recorda les estructures químiques, la base de la vida, amb els valors de la Universitat; CarpetaURV, i Policromia, un reflex dels àmbits de coneixement a través dels colors.

La proposta que rebi més vots serà la guanyadora i es farà pública el proper 22 d’abril. La persona guanyadora serà premiada amb 600 euros i la seva il·lustració s’utilitzarà per a la producció de la carpeta de la URV que es distribuirà el curs vinent.

Tota la informació es pot trobar al web del XI Concurs de Disseny de la Carpeta URV.