24/01/2023

Ja es pot votar el disseny de la carpeta de la URV del proper curs

Els estudiants poden votar fins al 28 de febrer una de les tres propostes finalistes, que es poden veure al web del concurs

Carpetes finalistes del XII Concurs de disseny de la carpeta per al curs 2023-24

El XII Concurs de Disseny de la Carpeta URV ja té finalistes: tres d’un total de 37 propostes presentades. L’estudiantat de grau, màster i doctorat escollirà la imatge guanyadora, que il·lustrarà la carpeta de la Universitat el proper curs 2023-24. La votació electrònica és oberta fins al 28 de febrer. Tant l’accés a la votació com les tres propostes finalistes es poden trobar al web del concurs.

Els dissenys finalistes són:

Província de Tarragona
A tocar del saber
Mirades enllaçades

La proposta que rebi més vots serà la guanyadora i es farà pública el proper 6 de març. La persona guanyadora serà premiada amb 600 euros i la seva il·lustració s’utilitzarà per a la producció de la carpeta de la URV que es distribuirà el curs vinent.

El jurat, d’acord amb les bases del concurs, ha seleccionat 3 de les propostes presentades com a finalistes. Ara és el torn dels estudiants. Tota la informació es pot trobar al web del XII Concurs de Disseny de la Carpeta URV.