27/11/2020

14 estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa reben les beques de mobilitat de la Fundació Privada Reddis

Els estudiants del centre han pogut fer mobilitats en 144 universitats de 34 països

Els estudiants que han rebut les beques de la Fundació Privada Reddis després del lliurament.

L’acte de lliurament de les beques de la Fundació Privada Reddis a 14 estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili que el curs passat van fer una estada de mobilitat acadèmica en una universitat estrangera va tenir lloc el passat dimecres 25 de novembre.

Ateses les circumstàncies especials provocades per la pandèmia, en aquesta ocasió l’acte s’ha desenvolupat sense públic, i ha estat el degà de la Facultat, Antonio Terceño, qui ha fet lliurament dels diplomes a tots els estudiants.

Des de l’any 1995, La Fundació Privada Reddis concedeix aquests ajuts als estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa. Durant aquests 25 anys, 547 estudiants de la Facultat han rebut la Beca Reddis. Tenint en comte que els ajuts que reben els estudiants que participen en programes de mobilitat no cobreix les despeses ocasionades durant la seva estada, el complement econòmic que els suposa la Beca Reddis facilita aquesta mobilitat.

Un dels objectius estratègics de la Facultat d’Economia i Empresa és afavorir la internacionalització del centre i dels seus estudis. Així la Facultat va comptar el curs 2019-20 amb convenis amb 144 universitats (123 universitats estrangeres i 21 espanyoles), de 34 països, i amb una oferta de 447 places. Respecte als estudiants que fan estades a la Facultat, i amb dades del curs 2018-19, donat que el curs passat va ser anormal per la pandèmia, 97 estudiants estrangers van fer una estada a la Facultat i el 70% dels estudiants de màster són d’altres universitats.

Com a novetat, el curs 2021-22 s’oferirà una doble titulació amb la West University de Suècia, de forma que els estudiants del centre podran obtenir, a més del títol de la URV, el títol d’aquesta universitat.