28/11/2018

15 estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa obtenen una beca Reddis de mobilitat

L'acte de lliurament ha comptat amb l'exconsellera d'Ensenyament, Meritxell Ruiz, que va ser becada durant els seus estudis a la URV

Meritxell Ruiz lliura una de les beques de la Fundació Reddis a un estudiant de la Facultat d'Economia i Empresa.

Fins a 15 estudiants de grau de la Facultat d’Economia i Empresa (FEE) van rebre ahir les beques que atorga la Fundació Privada Reddis per haver fet una estada de mobilitat d’estudis el curs 2017-18. L’acte, que es va celebrar a la seu de la fundació, va comptar amb Meritxell Ruiz, exconsellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i alumni de la FEE, que ja va gaudir d’aquesta beca el curs 1998-99 a Glasgow Caledonian University, Escòcia.

Meritxell Ruiz durant la intervenció al lliurament de les beques Reddis.

Els estudiants que van fer estades quadrimestrals han rebut 500 euros, i els que van fer estades anuals han rebut 1.000 euros, dels 10.500 que la Fundació Reddis ha destinat 10.500 euros per a aquesta convocatòria. Això permet als estudiants pagar les despeses, o una bona part, de la seva estada a l’estranger.

Els estudiants premiats són: Victor Arroyo Godoy, Karen Atehortua Valencia, Jordi Boncompte Solé, Sara Cabré Bargalló, Antonio Ovidiu Darjan, Ariadna Escardó Tomàs, Manuel Ferrer López, Miguel Hurtado Izquierdo, Anna Iglesias Llaberia, Paula Jara Lliteras, Jennifer Jiménez Sánchez, Ignasi Merediz Solà, Luz Adriana Parra Arbeláez, Agostina Romano i Eduard Torruella Martínez. I els països de destí han estat diversos: Bèlgica, Regne Unit, Holanda, Irlanda, Eslovàquia, Suècia, Alemanya, Estats Units, Mèxic i Canadà.

Els estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa que han rebut una beca de la Fundació Reddis amb Meritxell Ruiz; Miquel Benabarre, president de la Fundació Reddis; Antonio Terceño, degà de la FFE, i Maria Dolors Sardà, regidora d’Ensenyament i Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus.

Durant el curs 2017-18, un total de 32 estudiants de la FEE van fer estades de mobilitat d’estudis: 28 de graus i dobles graus, i 4 de màsters. El centre té 140 convenis amb universitats de 37 països.