01/10/2021

Les activitats esportives de la Universitat, més accessibles i sense quota

La preinscripció per als campionats universitaris és oberta fins al 15 d'octubre

Els estudiants de la URV han participat a diferents Campionats de Catalunya Universitaris, com el d'Atletisme. Foto: Pere Tibau.

El curs 2021-22 comença amb novetats per als estudiants i altres membres de la Comunitat URV que s’inscriguin a les activitats esportives que ofereix la Universitat: ja no és necessari pagar cap quota de vinculació a EsportsURV i només caldrà abonar el preu dels cursos, tornejos i activitats a les que es vulgui participar. A més a més, el preu d’aquestes activitats tenen una reducció per a la Comunitat Universitària respecte de les persones externes a la Universitat. L’objectiu d’aquest canvi és facilitar l’accés a la pràctica esportiva que ofereix la Universitat.

Equips universitaris

Per aquest curs, ja és oberta la preinscripció als campionats universitaris de Catalunya i Espanya. Fins al 15 d’octubre, tots els i les estudiants que ho vulguin poden apuntar-se al web d’Esports per formar part dels equips masculins i femenins de la URV (bàsquet, futbol sala, futbol 11, handbol, rugby i voleibol) o competir als campionats individuals, en 23 modalitats diferents.

Els Campionats de Catalunya Universitaris d’esports d’equip tenen una fase prèvia en dues jornades de competició: la primera té lloc al novembre 2021 i la segona al febrer de 2022. Els millors equips universitaris disputen la fase final al març.

Caiac, escalada, tennis i pàdel

Estudiants, PAS i PDI també tenen disponible les primeres activitats del curs que organitza EsportsURV, a les quals es podran inscriure properament: sortides en caiac, curs d’escalada, escola de tennis i escola de pàdel.

A més a més, la comunitat universitària té avantatges i descomptes per facilitar la pràctica esportiva en gimnasos, clubs i entitats esportives de Tarragona i Reus amb les quals té conveni la Universitat i que es poden consultar al web d’Esports. Per accedir-hi cal identificar-se amb el carnet universitari disponible a l’App URV.