15/12/2016

Adoración Rodríguez rep el premi al millor treball de final de grau en Infermeria 2015-16

L'estudiant ha rebut aquest reconeixement, que per primer any atorguen la Fundació STS i la Facultat d'Infermeria de la URV. El lliurament s'ha fet durant el IX Seminari Internacional d'Investigació en Infermeria, que ha tingut lloc el 15 de desembre al campus Catalunya, i en què s'han presentat diferents experiències de doctorat en aquest àmbit. Durant l'acte també s'han lliurat els diplomes als 18 graduats de la quarta promoció del màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

M. Soledad Grugués, representant de la fundació STS (esquerra), lliurant el premi a Adoración Rodríguez (a la dreta de la foto).

El premi de la Fundació STS, que s’atorga al millor treball de final de grau en Infermeria de la URV, ha estat per a Adoración Rodríguez. És el primer cop que es dóna aquest reconeixement, que té una dotació econòmica de 500 euros i un diploma acreditatiu i que valora, d’entre aquells treballs qualificats amb excel·lent, el rigor en la metodologia científica, l’interès social i sanitari de la temàtica i que estigui relacionat amb l’àmbit de l’atenció a les persones grans i/o amb dependència. El jurat també ha reconegut els treballs de Daniel Ruano, Misericòrdia López, Marga Gras, Iris Juan i Ariadna Ureta, a qui se’ls ha atorgat un diploma de reconeixement.

El lliurament del premi s’ha fet en el marc del IX Seminari Internacional d’Investigació en Infermeria, organitzat pel Grup de Recerca d’Infermeria Avançada, el Departament d’Infermeria i la mateixa Facultat. L’objectiu d’aquesta jornada ha estat visualitzar la recerca que es duu a terme en diferents àmbits de la infermeria a la URV. En aquest sentit, José Siles, Catedràtic d’Universitat (ANECA), professor de la Universitat d’Alacant i coordinador del grup d’investigació Enfermería y Cultura de los Cuidados ha fet la ponència “La evolución de la investigación enfermera en España. Pasado, presente y futuro de una función difícil de asumir”.

Algunes estudiants el màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria, amb els seus diplomes.
Graduades del màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria, amb els seus diplomes.

També s’han conegut les experiències de quatre doctorandes, Eva de Mingo, Rosa Reventós, Lídia Sarrió i Diana Gil, que han presentat els seus treballs de doctorat en Ciències de la Infermeria de la URV.

En el marc d’aquest seminari també s’ha fet l’acte de cloenda i el lliurament de diplomes als 18 graduats de la 4a promoció de màster en Investigació en Ciències de la Infermeria.

La degana de la Facultat d’Infermeria, Roser Ricomà, ha inaugurat el seminari juntament amb Maria Jiménez Herrera, directora del Departament d’Infermeria i Carme Ferré, coordinadora del Grup de Recerca SGF1030 Infermeria Avançada.