23/12/2015

Anna Iglesias, guanyadora del Premi-Beca de la Fundació Coll-Urgellès

És la millor estudiant de nou accés a un grau de la Facultat d'Economia i Empresa, que escollís per estudiar en primera opció el centre de Reus. Anna Iglesias fa el doble grau d'Administració i Direcció d’Empreses i Finances i Comptabilitat, i la Fundació li ha atorgat un Premi-beca de 1.800 €

La premiada, Anna Iglesias, amb el president de la Fundació Jordi Escoda.

El lliurament del Premi-beca ha tingut lloc el dilluns 21 de desembre al vespre, a la Sala Ramon Amigó del Centre de Lectura, on la Fundació hi té la seu. Han assistit a l’acte el president de la Fundació Coll-Urgellès, Jordi Escoda, i altres patrons de la Fundació, el president del Centre de Lectura Xavier Filella i el degà de la Facultat Antonio Terceño.

La Fundació va acordar convocar el Premi- beca al millor estudiant de nou accés que es matriculés pel curs 2015-2016 en un grau de la Facultat d’Economia i Empresa (FEE) de la URV i escollís en la preinscripció universitària aquesta facultat com a primera opció. Per acord del Patronat de la Fundació i a proposta del deganat de la Facultat, el Premi-beca va ser concedit a Anna Iglesias Llaberia, procedent de l’Institut Joan Puig i Ferrater de la Selva del Camp. L’estudiant va obtenir una nota de tall de 12,562, i resideix a aquesta població del Baix Camp.

Anna Iglesias amb participants a l'acte
Anna Iglesias, acompanyada de participants a l’acte.
La Fundació Coll-Urgellès

La Fundació Coll-Urgellès va ser constituïda a Reus l’any 1988, amb la voluntat dels consorts Josep Coll i Joaquima Urgellès d’ajudar amb el seu capital a realitzar estudis de comerç als estudiants de la ciutat que no poguessin accedir per problemes econòmics als estudis mercantils que llavors només s’impartien a Barcelona.

Actualment el Patronat està constituït pel seu president Jordi Escoda, el secretari Anton Pàmies, representant al Centre de Lectura de Reus, i pels vocals Maria Glòria Barberà (professora de la URV i ex-degana del centre), Joan Ballester, Josep Maria Balañà i Josep Gabriel Lluís, director de l’Institut Baix Camp de Reus.

La Fundació té per objecte principal fomentar els ensenyaments i estudis en els àmbits de l’economia i l’empresa i col·laborar en altres activitats acadèmiques, formatives o de divulgació del coneixement; i també impulsar i realitzar activitats de caràcter cultural.