24/11/2023

El Pla estratègic del CRAI defineix el full de ruta per al període 2024-27

El Claustre ha aprovat el document elaborat amb la participació de tota la comunitat universitària i que aposta per l'oferta de serveis de qualitat

CRAI del campus Sescelades.

El Claustre va aprovar, en la sessió de 23 de novembre, el Pla estratègic del CRAI 2024-27. Des dels seus inicis, el CRAI de la URV ha esdevingut pioner en la incorporació de recursos d’informació, tecnologies i serveis, ha introduït la transformació digital i s’ha consolidat com a cruïlla de coneixement, referent de suport a l’aprenentatge, a la docència i a la recerca per a la Universitat.

Aquest primer Pla estratègic, en l’elaboració del qual ha participat tota la comunitat universitària, ha permès establir els objectius del CRAI per als pròxims quatre anys. El full de ruta aposta per l’oferta de serveis de qualitat i pretén satisfer les necessitats dels usuaris, a fi de contribuir a l’excel·lència docent i investigadora, que alhora ha d’incidir en el prestigi de la institució.

El Pla s’estructura en tres eixos que determinen els principals reptes de futur:

• El CRAI com a espai d’aprenentatge i coneixement complementari a l’aula
  • El CRAI com a infraestructura científica
  • El CRAI amb les persones

El primer eix s’articula entorn del suport a les noves metodologies docents i la transformació digital: el CRAI ha d’esdevenir un espai físic i virtual complementari a l’aula. El segon eix aborda el foment de la ciència oberta i neix d’una concepció del CRAI com a infraestructura científica que ha de facilitar al personal investigador els recursos d’informació necessaris per a la seva recerca. Del tercer eix destaquen el compromís amb el benestar de les persones, amb la sostenibilitat i la projecció de la URV al territori.

Per desenvolupar aquest pla estratègic es compta amb un personal preparat i compromès amb la institució i amb la col·laboració de totes les unitats i serveis implicats.Per tal de garantir l’acompliment es farà un seguiment periòdic de les mesures d’assoliment que s’han establert com a indicadors de resultats de cadascun dels eixos.

Més informació sobre el Pla estratègic del CRAI a l‘apartat web d’estratègia de la URV.