27/06/2019

Clou el màster en Nutrició i Metabolisme amb una conferència que relaciona els elements de la Taula Periòdica amb els aliments

El màster interuniversitari s'organitza conjuntament amb la Universitat de Barcelona

Titulats i titulades del màster en Nutrició i Metabolisme del curs 2018-19.

L’acte de cloenda del màster interuniversitari en Nutrició i Metabolisme del curs 2018-2019 va tenir lloc el dia 20 de juny al campus Sescelades amb la conferència “La Taula Periòdica dels Aliments”, a càrrec de Claudi Mans, catedràtic emèrit d’Enginyeria Química de la Universitat de Barcelona. El màster s’organitza conjuntament entre la URV i la Universitat de Barcelona amb la col·laboració de la Universitat de les Illes Balears.

Un moment de la intervenció de Claudi Mans.

La degana de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros, va inaugurar l’acte i tot seguit va cedir la paraula a la representant del màster de la URV, Begoña Muguerza, qui va presentar al conferenciant.

Els alumnes van rebre un diploma de mans de la representant del màster de la URV, Begoña Muguerza, de la URV, i de José Antonio Fernández, coordinador del màster de la UB, i un obsequi de mans de la degana de la Facultat.

Un moment de l’acte de cloenda del Màster en Nutrició i Metabolisme 2018-19.

Aquest màster interuniversitari ha tingut aquest curs acadèmic 2018-2019 un total de 62 alumnes matriculats, dels quals un gran percentatge prové de fora de l’Estat espanyol, com és habitual en aquest ensenyament.