03/02/2020

La comunitat URV celebra l’Any Nou xinès amb una festa de gala

Els estudiants van oferir tres balls tradicionals i un concert, com a punt i final a una setmana d'activitats

Estudiants a l'escenari durant la festa de gala de l'Any Nou xinès.

La cinquantena d’alumnes del programa formatiu d’espanyol que ofereix el Centre d’Estudis Hispànics van preparar tota una setmana d’activitats per celebrar l’Any Nou xinès amb la comunitat universitària, que van finalitzar divendres 31 de gener amb una festa de gala a l’Aula Magna del campus Catalunya.

És la primera vegada que se celebrava una festa de gala, que va comptar amb l’exhibició de tres balls: un amb vestuari de Mongòlia, un amb vestits de mànigues aquàtiques i un amb el vestit tradicional xinès de l’ètnia han. Els estudiants també van cantar cançons representatives de la cultura xinesa i cançons d’any nou.

Els estudiants organitzadors de les activitats de l’Any Nou xinès a la URV amb els responsables i professorat del Centre d’Estudis Hispànics i el vicerector d’Internacionalització, John Style.

A més de la festa, durant la setmana passada es va fer una nova edició del Chinese Corner, la projecció i debat sobre la pel·lícula Dying to survive, presentacions sobre cultura xinesa i una exposició que es podrà veure fins al 9 de febrer a l’aulari del campus Catalunya.