28/11/2016

Disset estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa reben les beques Reddis de mobilitat

Ha estat la 20ª edició de l'entrega de les beques de la Fundació Privada Reddis, que representen un ajut econòmic als estudiants que han realitzat una estada acadèmica internacional en el curs 2015-16. L'acte ha tingut lloc el divendres, 25 de novembre a la seu de la Fundació

Conjunt dels estudiants amb beca assistents a l'acte, amb representants de la Facultat i de la F.P. Reddis.

A l’acte han assistit el degà de la Facultat d’Economia i Empresa Antoni Terceño, el president de la Fundació Privada Reddis Valero Camps, la regidora d’Ensenyament i Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus M. Dolors Sardà i el coordinador de relacions internacionals del  centre Albert Fonts. Professors, familiars, amics han acompanyat en l’acte als estudiants que han rebut la beca.

En el curs passat, aquests joves van estudiar a tretze universitats i centres de Polònia, Escòcia, Suècia, Irlanda, Itàlia, Portugal, Estats Units i Suïssa. En total, el valor dels ajuts proporcionats per la Fundació és de 10.500 €. Els que van fer una estada anual han rebut una beca de 1.000 € i els que la van fer quadrimestral, de 500 €.

bequesreddis16

Amb la seva aportació econòmica i la voluntat de continuïtat demostrada al llarg de vint anys, la Fundació Privada Reddis contribueix així a la millora acadèmica del centre, ajudant a la mobilitat estudiantil internacional que proporciona als estudiants una nova formació i noves perspectives com a futurs professionals i com a persones.