23/02/2015

El carnet internacional ISIC-ITIC, a disposició de l’alumnat, professorat i personal d’administració i serveis

El carnet internacional ISIC-ITIC està a disposició de l'alumnat, professorat i personal d'administració i serveis de la URV. Acreditant la condició de ser d'aquests col·lectius, es pot gaudir de més de 40.000 ofertes en més de 125 països

Es tracta de International Student Identity Card, ISIC, per als estudiants d’educació superior o secundària, i International Teacher Identity Card, ITIC, per al professorat i el personal d’administració i serveis universitaris i qualsevol altre membre de la comunitat educativa.

En els viatges es poden aconseguir molts descomptes en el transport o en l’entrada a museus. L’assegurança ISIC té un cost per 0,70€/dia, es fa un 20% descompte a  Just-Eat, hi ha preus especials a Apple Store, etc.

El carnet té un cost de 7 € i un període de validesa d’un curs acadèmic (màxim 16 mesos) des de la seva emissió. El podeu demanar aquí i després passar a recollir-lo pel Centre Internacional. Teniu més informació sobre l’ISIC aquí.