26/03/2019

El catedràtic Joan Vendrell, nou president de l’Associació Catalana de Diabetis

És metge endocrinòleg de l'Hospital Joan XXIII, professor de la URV i director de l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili

Joan Josep Vendrell, nou director de l'IISPV.

Coincidint amb el XVè Congrés de l’Associació Catalana de Diabetis que es va fer aquest passat divendres es va escollir Joan Vendrell com a nou president de l’Associació.  Vendrell és catedràtic del Departament de Medicina i Cirurgia de la Facultat Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat Rovira i Virgili. És  metge endocrinòleg de l’Hospital Universitari de Tarragona Joan XXIII, és el director de l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili i codirigeix el Grup de Recerca en Diabetis i Malalties Metabòliques Associades de l’IISPV.

Imatge del Grup de Recerca en Diabetis i Malalties Metabòliques Associades.

L’Associació Catalana de Diabetis (ACD) agrupa tots els professionals, universitaris o no, interessats en la diabetis, inclosos metges, infermers, educadors, dietistes, podòlegs, pedagogs i altres professionals i tècnics en el tractament d’aquesta patologia i les seves variants, i els doctors, llicenciats o diplomats universitaris en àrees relacionades amb la diabetis, entre d’altres contribueix a la millora científica i professional dels seus associats, mitjançant la promoció de congressos, simposis i cursos especialitzats per la formació i l’educació en diabetis, així com altres activitats de formació bàsica.