07/02/2023

El CRAI millora el sistema de reserva dels espais de treball en grup

El nou programa implementat simplifica el procés de reserva i gestió dels espais de treball en grup

Espais de treball en grup al CRAI campus Terres de l'Ebre de la URV.
Espais de treball en grup al CRAI campus Terres de l'Ebre.

Aquest dimarts 7 de febrer el CRAI de la URV inicia una prova pilot que té per objectiu simplificar el procediment de reserva dels espais de treball en grup (ETG) per als estudiants de la URV. El nou programa de gestió i reserva, molt més intuïtiu, es troba accessible des de la web del CRAI i els usuaris s’hi poden identificar fàcilment amb les credencials de la URV.

El programa facilita el procés de reserva perquè permet veure, en un sol calendari i en temps real, la disponibilitat de tots els ETG. La reserva es pot fer per franges d’una hora, i un mateix grup només pot reservar un màxim de tres franges, per tal de garantir la rotació d’aquests espais tan demandats. Per fer efectiva la reserva, només cal clicar en la franja horària de l’ETG disponible del CRAI de campus i en l’horari desitjat.

Aplicació de reserva d'espais de treball en grup del CRAI de la URV.
Aplicació de reserva d’espais de treball en grup del CRAI de la URV.

En els CRAI de campus que tenen Pres-TECH (armaris d’autopréstec d’equipaments), l’usuari que hagi fet la reserva podrà recollir-hi la clau amb el codi QR que haurà rebut per correu electrònic. En els CRAI campus Terres de l’Ebre, campus Vila-seca i seu Baix Penedès, l’usuari que ha fet la reserva podrà prestar la clau de l’ETG al taulell de préstec.

El préstec d’espais de treball en grup és un servei amb molt d’èxit del CRAI. Amb la implementació d’aquest nou programa, des del CRAI es busca que els estudiants puguin gestionar les reserves d’una manera molt més fàcil, còmoda i intuïtiva.

Per saber com fer la reserva d’espais de treball en grup pas a pas, es pot consultar la guia d’ajuda.