20/06/2016

El darrer número de la Revista URV, ja disponible

El número 25 de la Revista URV ja és a l'abast de tothom. L'edició destaca en portada l'avançat estat de les obres de les futures instal·lacions del complex Sant Jordi, que dotaran la ciutat i la Universitat d'unes infraestructures esportives que estaran a punt per als Jocs Mediterranis Tarragona 2017. De la publicació se n'imprimeixen 6.000 exemplars i es pot consultar, descarregar, imprimir i compartir en català, castellà i anglès a l'enllaç hppt://issuu.com/revistaurv

Entre altres continguts, el bioquímic format a la URV Jordi Gràcia-Sancho explica la recerca que actualment està fent com a investigador a l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS).  La publicació també recull la investidura com a doctor honoris causa de l’enginyer químic Hugh Scott Fogler i la distinció Maria Antònia Ferrer 2016 a la filòloga Eulàlia Lledó.

La Revista URV inclou altres temes, com la valoració de dos informes presentats en Consell de Govern sobre les persones que fan la URV i sobre l’eficàcia i l’eficiència en l’ús de recursos o el seu posicionament com la 83a millor universitat jove del món.

La revista és semestral i els 6.000 exemplars que se n’imprimeixen en paper es distribueixen entre els exalumnes dels darrers dos cursos, centres i departaments, CRAIs, institucions, entitats i empreses de la demarcació amb vinculació amb la Universitat i universitats catalanes, entre d’altres destinataris.

Aquesta publicació també es pot llegir, descarregar, imprimir i compartir des d’aquest enllaç, i els textos més destacats estan disponibles en espanyol i en anglès.