06/09/2019

El professor Miquel Àngel Pradilla és el nou president de la Societat Catalana de Sociolingüística

La filial de l'Institut d'Estudis Catalans té per objectiu descriure i canviar la realitat social de la llengua catalana

Miquel Àngel Pradilla.

El professor del Departament de Filologia Catalana Miquel Àngel Pradilla és el nou president de la Societat Catalana de Sociolingüística, filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). Pradilla ja dirigia la xarxa científica CRUSCAT dins la secció filològica i ara n’assumeix la presidència rellevant el filòleg i professor de la UOC, Joan Pujolar.

Els objectius del mandat que comença el professor de la URV al capdavant de la filial de l’IEC són “que l’entitat continuï sent un referent en l’àmbit acadèmic i que la recerca duta a terme des de la tradició sociolingüística catalana tingui projecció internacional”. Pradilla defensa la importància de l’activitat acadèmica alhora que també l’activisme lingüístic.