17/01/2020

El termini per participar en el IX Concurs de Disseny de la Carpeta URV ja és obert

Els estudiants de grau, màster i doctorat poden presentar propostes fins al 21 de febrer

El IX Concurs de Disseny de la Carpeta URV ja és obert. Les persones matriculades el curs 2019-20 en estudis de grau, màster oficial o doctorat poden presentar propostes fins al proper 21 de febrer a les 13:30 h als registres de la Universitat. El disseny guanyador il·lustrarà la carpeta dels estudiants del curs 2020-21 i s’endurà 600 euros.

Les propostes han de ser originals i inèdites, es poden presentar individualment o en equip i han de respectar els valors que la Universitat té com a referents: la solidaritat, la cooperació, la sostenibilitat, l’equitat de gènere i el respecte a les persones.

Els mateixos estudiants podran escollir, mitjançant votació electrònica, la proposta guanyadora d’entre sis finalistes, que es faran públiques al web de la Universitat a partir del 9 de març, després de la decisió d’un jurat format per membres de la URV i professionals de l’àmbit del disseny i la comunicació.

Les bases del concurs es poden consultar al web.