09/06/2020

Els estudiants del grau de Química podran cursar un o dos semestres a la Universitat d’Arizona a partir del curs 2020-21

La Universitat Rovira i Virgili ha signat un programa Study Abroad amb la universitat americana, que permetrà que els estudiants d’aquesta universitat cursin un o dos semestres a la Facultat de Química de la URV

A partir del curs 2020-21 els estudiants del grau de Química, tant els que cursen el grau en català com en anglès, tindran la possibilitat de realitzar un o dos semestres als Estats Units, a la Universitat d’Arizona (Estats Units) a través del programa Study Abroad.

Un Study Abroad és una experiència acadèmica i personal única que consisteix en realitzar una part dels estudis de grau durant una estada en una universitat de l’estranger. Les metodologies d’aprenentatge i l’avaluació de les assignatures cursades en un Study Abroad són els propis de la universitat de destí, i les qualificacions obtingudes durant l’estada es convaliden en retornar a la URV. Des de la Facultat de Química s’ha dissenyat un programa Study Abroad amb quatre opcions diferents.

La Universitat d’Arizona és una institució centenària amb un gran campus situat al mig de Tucson, una ciutat de mida mitjana coneguda entre altres coses per estar molt a prop d’un espai natural únic: el Monument Nacional del Desert de Sonora. El 2020, la Universitat d’Arizona es va situar al ranking THE com la 104 del món. El campus central ocupa una superfície de més de 150 hectàrees al centre de la ciutat i té instal·lacions de tot tipus per a una vida estudiantil rica i variada.

Més informació a la pàgina web de la Facultat de Química.