22/03/2023

Els estudiants Eduard de les Heras García i Angus George Dobson, guanyadors del Work Experience Dow-ETSEQ 2022

El premi sufraga la matrícula del màster que cursen a la URV i una plaça de pràctiques retribuïdes a Dow

Eduard de les Heras García i Angus George Dobson, guanyadors del Work Experience Dow-ETSEQ 2022, amb els responsables de Dow Tarragona i l'ETSEQ.

Eduard de les Heras García i Angus George Dobson, dos estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ), han rebut els premis Work Experience de Dow. Els responsables de les dues institucions que donen nom a aquest premi, Dow i l’ETSEQ de la URV, han coincidit a destacar la vàlua i projecció dels dos guanyadors del Work Experience Dow-ETSEQ 2022, que cursen el Màster en Enginyeria Química de la URV i el Màster en Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica.

A partir d’ara, els estudiants guardonats afegeixen al seu currículum acadèmic aquest premi Work Experience Dow-ETSEQ 2022, a través del qual obtenen un ajut econòmic per sufragar la matrícula del màster que actualment cursen a la URV, així com una plaça de pràctiques retribuïdes a Dow. En concret, adquiriran experiència de nou mesos al Centre d’Innovació Pack Studios Tarragona.

El Work Experience és un programa amb oportunitat de futur per als estudiants d’ETSEQ de la URV, ja que ofereix avantatges com l’accés a premis d’estudi amb pràctiques a les empreses capdavanteres del sector, entre les quals hi ha Dow. Per als estudiants del Màster d’Enginyeria Química i del Màster universitari en Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica de l’ETSEQ suposa una formació dual on, mentre realitzen el seu treball final de màster, s’enfronten a un projecte real en un entorn professional. Es tracta d’un procés de selecció competitiu en què es tria les persones guanyadores del premi a partir del seu currículum i unes entrevistes.

En paraules de Montserrat Ferrando, directora de l’ETSEQ “la relació entre Dow i URV és molt productiva i apunta que, cada cop més, les noves generacions tenen inquietuds més innovadores que fan que aquesta relació amb Dow pugui ser més fructífera per ambdues parts” .

Per la seva banda, Ignasi Cañagueral, R&D/TS&D Director de Dow, ha destacat que “són molts anys de col·laboració amb la URV i el nostre propòsit és que siguin molts més, ja que la universitat és la nostra millor font de talent i creixement conjunt”.