02/12/2022

Els Pataquers de la URV completen per segona vegada el 2 de 7 amb folre

La colla castellera de la Universitat va organitzar la seva diada d'hivern al campus Catalunya, a la que van assistir dues colles convidades: els Arreplegasts de la Zona Universitària de Barcelona i els Engrescats de la Universitat Ramon Llull

La plaça de la Concòrdia del Campus Catalunya va acollir ahir dijous la diada castellera d’hivern, que anualment organitzen els Pataquers, la colla castellera de la URV. Centenars de persones van ser presents a aquest acte, que va comptar també amb la participació dels Arreplegats de la Zona Universitària de Barcelona i els Engrescats de la Universitat Ramon Llull com a colles convidades.

Els Pataquers van arrencar amb un 3 de 7, seguit d’un 2 de 7 amb folre, un intent del 9 de 6, el 5 de 6 i el pilar de 5. Així, la colla castellera de la Universitat executava el segon 2 de 7 amb folre de la seva història després que l’estrenessin a la diada de l’any passat. Els Engrescats van portar-hi castells de 5: el 3 de 5, el 2 de 5 i el 3 de 5 amb agulla, i els Arreplegats van fer el 3 de 7, el 2 de 7 amb folre, el 4 de 7 i el pilar de 6 amb folre.

En els propers dies els Pataquers reprendran les darreres diades i actuacions del tram d’hivern. El 15 de desembre actuaran a la diada dels Engrescats de la URL, mentre que el 22 de desembre participaran a la diada dels Arreplegats de la Zona Universitària a Barcelona. En les darreres setmanes, la colla ha actuat a Tarragona amb motiu de la Diada de Sant Tolomet i a Vilanova i la Geltrú a la diada dels Llunàtics de la UPC.