28/05/2019

Els Premis Syllabus reconeixen els millors curts dels estudiants de Comunicació Audiovisual el dijous 30 de maig

En un acte obert al públic, es projectaran els 6 films originals que concursen i es lliuraran els premis al millor guió, direcció, fotografia i interpretació

Estudiants de Comunicació Audiovisual durant la gravació d'un dels curtmetratges que opten als Premis Syllabus.

El lliurament dels Premis Syllabus, que s’atorguen als millors curtmetratges dels estudiants de tercer del grau de Comunicació Audiovisual, es farà el proper dijous 30 de maig a les 18:00 h a l’Aula Magna del campus Catalunya. En un acte obert al públic, es projectaran 6 films i el jurat decidirà quins tenen el millor guió, direcció, fotografia i interpretació. Els títols que concursen són: Kodak 1973, Por mí, Anhelo, Ignaro, Deux i Mía.

A diferència de les edicions anteriors, no s’exhibiran remakes d’altres obres, sinó que, per primera vegada, els curts són idees i guions originals. Amb aquest canvi, els estudiants podran presentar les peces al mercat dels festivals de curtmetratges.

Tant la realització del curts com la producció de l’esdeveniment formen part de les activitats avaluables que els estudiants han de fer a les assignatures “Gèneres i formats audiovisuals” i “Narrativa i guió audiovisual”. L’objectiu és que els estudiants posin en pràctica els coneixements que adquireixen a l’aula i que experimentin, per això els films que es podran veure estan a cavall de diversos gèneres.

Les portes de l’Aula Magna s’obriran dijous 30 de maig a les 17:30 h i l’acte de lliurament dels Premis Syllabus començarà a les 18 h.