11/07/2023

Estudiants de secundària construeixen la seva marca personal a la Facultat d’Economia i Empresa

En el marc de les activitats d'EstiURV el professor de Màrqueting José Ignacio Sánchez va impartir el curs "Construint la meva marca personal" a la Facultat d'Economia i Empresa

Els estudiants de secundària l'últim dia del curs a la porta de la FEE.

L’activitat del programa EstiURV d’aquest 2023 va comptar amb l’assistència de 10 estudiants de 4t ESO i 1r de Batxillerat de diferents centres de secundària durant la setmana del 3 al 7 de juliol. L’objectiu del curs era oferir eines de màrqueting per ajudar-los a promocionar-se a través de l’autoconeixement, potenciant les seves habilitats i fortaleses. Al final del curs els estudiants van crear el seu pla de marca personal.

La responsable del centre, M. del Mar Pàmies, els fa una visita per les instal·lacions de la facultat als estudiants de secundària.

L’últim dia la responsable de relacions amb secundària de la facultat, la professora M. del Mar Pàmies, els va fer una breu presentació de l’oferta formativa del centre i una visita per les instal·lacions.

Amb les activitats d’EstiURV es vol oferir als estudiants de secundària formació científica sobre les diferents disciplines que s’hi imparteixen, a fi que ampliïn els coneixements i es despertin vocacions científiques i professionals.

Els estudiants de secundària l’últim dia del curs a l’aula de la FEE