13/03/2019

L’estudiant d’ADE, Júlia Garcia, guanya un concurs de debat a Mèxic

Està fent una mobilitat a la Cornell University dels Estats Units

Júlia Garcia (esquerra), estudiant del grau d'ADE, guanyadora del concurs “Abierto de Debate Mexicano de Mujeres”, en la modalitat d'oratòria, celebrat a Morelia, Mèxic.

Júlia Garcia Güell, estudiant del grau d’ADE a la Facultat d’Economia i Empresa de la URV, i que actualment està fent una estada a la Cornell University, als Estats Units, ha estat una de les guanyadores, en la modalitat d’Oratòria, de la primera edició del “Abierto de Debate Mexicano de Mujeres” (ADMM 2019), en representació de la Cornell Speech and Debate Society (CSDS).

El concurs de debat s’ha celebrat del 8 al 10 de març a la ciutat mexicana de Morelia, amb l’organització de l’Asociación Michoacana de Cultura y Debate, com activitat commemorativa del Dia Internacional de les Dones.

Aquesta competició de debat, exclusiu per a dones, consistia en tres modalitats: discurs, oratòria, i debat per equips. Hi van participar 60 estudiants provinents de diverses universitats de Mèxic i dels Estats Units.