30/10/2020

L’estudiant de Pedagogia Laura Nieto Algar, reconeguda per la Societat Espanyola d’Excel·lència Acadèmica

Està entre els cinc estudiants del grau de Pedagogia amb millor expedient acadèmic i curricular de l'Estat de l'any 2020

Laura Nieto ha estat reconeguda com a millor estudiant de la titulació de Pedagogia de la promoció de 2019.

Laura Nieto Algar, graduada per la URV en la titulació de Pedagogia l’any 2019, ha estat reconeguda per la Societat Espanyola d’Excel·lència Acadèmica, ja que es troba entre els cinc millors estudiants del grau de Pedagogia a l’Estat espanyol, segons el rànquing que elabora aquesta institució. D’aquesta manera, la Laura Nieto Algar forma part del TOP-20 de l’any 2020 de graduats i graduades de l’Estat.

A més, la Laura també ha rebut el Premi Extraordinari del grau de Pedagogia de la URV, que reconeix l’estudiantat amb el millor expedient acadèmic per cada ensenyament. Actualment està cursant el Máster interuniversitari i interdisciplinari en Estudis de Dones, Gènere i Ciutadania (itinerari de Teoria, Crítica i Cultura) i treballa com a tècnica al Gabinet de Programació i Qualitat de la URV.