04/04/2018

Estudiants d’ADE de l’Ebre promocionaran el VI Fòrum d’Ocupació

Creen un anunci com a pràctica de l'assignatura Tècniques de Comunicació i Vendes, i és la primera vegada que treballen sobre un esdeveniment de la pròpia universitat

Imatge de la passada edició del Fòrum d'Ocupació Universitària al campus Terres de l'Ebre.

Els estudiants de tercer curs del grau d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) del campus Terres de l’Ebre de la URV, que cursen  l’assignatura Tècniques de Comunicació i Vendes, realitzaran un anunci audiovisual per promocionar i donar a conèixer el VI Fòrum d’Ocupació Universitària, que tindrà lloc al campus el dia 10 de maig.

És la primera vegada que es busca un esdeveniment organitzat per la pròpia universitat a l’hora de proposar als estudiants elaborar aquest anunci, dins la part pràctica de l’assignatura. Així, l’any passat ho van fer per al Tortosa English Festival i l’any anterior sobre la nova gamma d’olis monovarietals de la cooperativa Soldebre. “Enguany hem apostat per un projecte propi del campus, que ajuda a enfortir els vincles entre la universitat i les empreses del territori, i així també ajudem a difondre’l des de dins”, explica Claudia Caubet, la professora que imparteix l’assignatura.

Són quatre els espots publicitaris presentats, que han estat realitzats en grups pels estudiants en el marc d’aquesta assignatura optativa. Serà un jurat intern del propi campus el que valorarà els projectes presentats i l’anunci guanyador es difondrà a través de les televisions d’abast territorial de les Terres de l’Ebre i a través de les xarxes socials de la universitat.

Aquest és el cinquè any que des d’aquesta assignatura d’ADE es proposa a l’alumnat crear un anunci. L’objectiu final és estimular la creativitat dels estudiants amb un cas pràctic real i al mateix temps potenciar el treball en equip a l’aula.

El Fòrum d’Ocupació del campus Terres de l’Ebre arribarà enguany a la sisena edició. L’any passat hi van participar prop de quaranta empreses del territori amb una oferta global de 148 llocs de treball, majoritàriament qualificats.