18/05/2017

Estudiants d’onze universitats xineses i de Taiwan reben els diplomes 2016-17 de la URV

86 joves han fet a la URV el 3r curs dels estudis que segueixen a Xina i han rebut el diploma en un acte a l'Aula Magna del campus Catalunya

Un a un, els estudiants han anat rebent els diplomes.

Els estudiants xinesos que fan part dels seus estudis a la URV han acabat el curs 2016-17 i avui dijous, 18 de maig han recollit els diplomes que ho acrediten, en un acte distès que ha tingut lloc a l’Aula Magna del campus Catalunya. Enguany han estat en total 86 els estudiants procedents de les següents universitats: de Xina, la Beijing City University, Binhai School of Foreign Affairs, Tianjin Foreign Studies University, Changzhou University, Dalian University of Foreign Languages, Guilin Tourism University, Hebei Normal University, Zhejiang International Studies University, Jilin Huaqiao Foreign Languages Institute, Yunnan Normal University. I de Taiwan, la Wenzao Ursuline University of Languages.

Escena de l’obra de teatre que han representat els estudiants.

Dels estudiants, 59 han fet el 3r curs dels seus estudis a la URV seguint el Curso universitario de Lengua española: Español y Cultura / Español y Negocios; i 27 han fet el 4t curs, seguint el Curso universitario de Especialización en Lengua Española: Español y Cultura / Español y Negocios.

Han participat en l’acte Esther Forgas, directora del Centre d’Estudis Hispànics, Josep Sánchez-Cervelló, degà de la Facultat de Lletres, que han anat lliurant els diplomes als alumnes, i Charo Romano, directora del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV. Per part dels estudiants, tres representants han realitzat una intervenció explicant les seves vivències personals durant aquests mesos intensos a Tarragona, en què han viscut i estudiat en un món molt diferent al seu. I un grup de joves ha protagonitzat una actuació teatral.

Professors i estudiants, tots junts en acabar l’acte.