20/03/2019

Estudiants de la URV guanyen sis medalles en els campionats de Catalunya universitaris individuals

Han fet podi en natació, golf, taekwondo, tennis i cros

Sonia Poveda, estudiant de la Facultat d'Economia i Empresa, va quedar segona al podi del Campionat de Catalunya Universitari de Tennis, en la modalitat individual.

Les modalitats individuals dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) han finalitzat aquest mes de març i s’han saldat amb sis medalles per als estudiants que representaven a la URV en natació, golf, taekwondo, tennis i cros.

Més concretament, Laura López Cobos, estudiant del màster d’Enginyeria Química, va guanyar la medalla de bronze en la categoria femenina dels 50 metres braça del Campionat de Catalunya Universitari de Natació, que es va fer a Manresa el 17 de febrer. Mario Barbero Garzón, estudiant del grau de Medicina, també va fer bronze als 50 metres braça en la categoria masculina. La seleccionadora és Marta Marrón, del Club Natació Tarraco, que està adscrit a la URV.

Laura López Cobos, estudiant del màster d’Enginyeria Química.
Mario Barbero Garzón, estudiant del grau de Medicina.

Arnau Pallàs Ferrando, estudiant del CESDA, l’escola de pilots adscrita a la URV, va ser segon al podi masculí del Campionat de Catalunya Universitari de Golf, que es va fer al Club de golf Llavaneres, a Sant Andreu de Llavaneres, el 19 de febrer.

Arnau Pallàs, estudiant del CESDA, al centre de la imatge.

L’estudiant del grau d’Educació Infantil i Primària, Sergio Torres Martínez, va quedar tercer en la modalitat PUMSE del CCU de Taekwondo. El campionat va tenir lloc al Poliesportiu de la UPC el passat 23 de febrer.

Sergio Torres, estudiant del grau d’Educació Infantil i Primària.

Entre el 25 de febrer i l’1 de març, les pistes del Centre Municipal de Tennis de la Vall d’Hebron, Barcelona, van acollir el CCU de Tennis. El medaller de la URV es va completar amb les següents medalles: plata en la modalitat individual de la categoria femenina per a Sonia Poveda Marsal, estudiant de la doble titulació d’ADE i Finances i Comptabilitat, i també plata però en la modalitat de dobles de la categoria masculina per a Adrià Fochs Caellas, estudiant del grau d’ADE, i Àlex Castellanos Munuera, estudiant del grau de Finances i Comptabilitat.

Sonia Poveda, Adrià Fochs i Àlex Castellanos van quedar segons en les modalitats individual i dobles, respectivament, al Campionat de Catalunya Universitari de Tennis.

L’estudiant del grau de Nutrició Humana i Dietètica, Roger Sans Ribas, va quedar campió de Catalunya en la cursa de Cros Universitari que es va fer el 2 de desembre a Tortosa com a part del IV Cros ATE-Ciutat de Tortosa. El mateix Roger Sans junt amb Pau Arrufat Vilamajó, estudiant del grau d’Arquitectura, van representar la URV al Campionat Universitari d’Espanya de Cros, que es va fer els dies 2 i 3 de març a Castelló. Aquesta competició va ser el tret de sortida dels campionats universitaris d’Espanya.

Els guanyadors del cros universitari URV al parc de Remolins de Tortosa, al costat del campus Terres de l’Ebre.

Els estudiants de la URV també han competit en altres disciplines dels campionats universitaris. El 10 de març van tenir lloc dues competicions del CCU: la marató, inclosa dins la Marató de Barcelona, en la qual hi va participar Roger Vaqué Castellví, l’estudiant d’Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, i el karate, també a Barcelona, en què hi va participar en la categoria de pes de menys de 75 quilos Francesc Oliver Calero, estudiant d’Enologia.

D’altra banda, el aquest dimecres 20 i dijous 21 de març, a l’esplanada de l’entrada del Saló de l’Ensenyament, Esport Català Universitari organitza el Campionat de Catalunya Universitari de bàsquet 3C3. La URV hi participa amb un equip format per 4 estudiants en la categoria femenina avui 20 de març i un equip format per 4 estudiants en la categoria masculina demà dijous. L’equip vencedor disputarà l’European Universities Championships que tindrà lloc del 31 de juliol al 3 d’agost a Porto, Portugal.