23/11/2020

Ja es poden tornar a utilitzar les instal·lacions del CRAI per a consulta i estudi des d’aquest 23 de novembre

Cal demanar cita prèvia al web del CRAI

Espai d'estudi al CRAI campus Catalunya.

La majoria dels serveis presencials del CRAI, adaptats a la normativa vigent, ja tornen a funcionar amb normalitat per a la comunitat universitària un cop aprovat el Pla d’obertura progressiva d’activitats pel Departament de Salut. Així, les persones vinculades a la URV poden fer ús de les instal·lacions tant per a consulta com per a estudi sempre que hagin demanat cita prèvia al web del CRAI, ja que hi ha control d’accés i no es pot superar el 50% de la capacitat de l’aforament.

Al web del CRAI també s’hi poden consultar els horaris dels CRAI de campus i els serveis presencials que estan operatius. Per accedir a les instal·lacions, que s’han adaptat a les mesures vigents, és obligatori l’ús de mascareta, mantenir les distàncies de seguretat, mantenir una bona higiene de mans i seguir en tot moment les indicacions de seguretat i higiene.

A més a més, la comunitat universitària també pot fer ús dels serveis virtuals des de casa.

La reobertura dels serveis presencials queda recollida en la resolució de la rectora de 20 de novembre de 2020.