07/01/2015

Josep Lluís Domingo, editor en cap de “Food and chemical toxicology”

Josep Lluís Domingo és editor en cap de la revista "Food and chemical toxicology", des de l'1 de gener de 2015. Ja des de l'any 2011, el catedràtic de Toxicologia n'era managing editor. L'investigador és també editor en cap de la revista "Environmental Research".

El professor Josep Lluís Domingo

L’investigador forma part del reduït nombre de professors universitaris de l’Estat espanyol que són coeditors o editors d’una revista científica internacional.

La revista “Food and chemical toxicology” rep cad any 2.500 articles científics, que volen ser publicats. També des de l’1 de març de 2014 és editor en cap de la revista científica “Environmental Research”, del grup Elsevier. Aquesta publicació rep 1.500 articles anuals.

Josep Lluís Domingo (Tortosa, 1951) és doctor en Toxicologia per la UB (1982) i catedràtic de la URV des de l’any 1991, on exerceix la docència a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut. És fundador del Laboratori de Toxicologia i Salut Mediambiental de la URV i Professor Distingit de la URV (any 2006) i impulsor del centre Tecnatox.

El professor de la URV està entre els investigadors més citats del món. Thompson Reuters el va incloure en el llistat Highly Cited Researchers 2014, que recull els científics més citats de cada camp, tenint en compte els articles que s’han situat entre l’1 per cent més citats de cada any, entre 2002 i 2012. Es compta entre 3.200 investigadors de 21 camps científics, i ell és un dels 114 més citats de l’àrea de Ciències Agrícoles.