02/03/2022

La Facultat d’Economia i Empresa acosta l’economia circular i el consum responsable als joves de secundària

El taller del grup de recerca Mercats i Anàlisi Financera sensibilitza els estudiants d'ESO sobre el comportament de compra que afavoreix la minimització dels residus

Valeria Ferreira, membre del grup de recerca en Mercats i Anàlisi Financera, durant el taller amb els estudiants del Col·legi la Presentació de Reus.

El grup de recerca Mercats i Anàlisi Financera de la Facultat d’Economia i Empresa de la URV realitza un taller sobre Economia circular i el consum responsable amb la participació activa dels estudiants de 3r i 4t d’ESO. L’activitat forma part del projecte “Incidència de la Bioeconomia a la província de Tarragona: conèixer els seus sectors més importants en producció, valor agregat, i ocupació”, finançat per la Diputació de Tarragona.

Han participat en els tallers quatre centres educatius de la demarcació: el Col·legi La Presentació de Reus, l’Institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona, l’Institut Roda de Berà, i l’Institut Baix Camp de Reus. L’objectiu d’aquesta activitat és sensibilitzar els joves de la importància del reciclatge i d’un comportament de compra que afavoreixi la minimització dels residus.

Valeria Ferreira, membre del grup de recerca en Mercats i Anàlisi Financera, amb estudiants del Col·legi la Presentació de Reus.