17/01/2022

La modalitat web del préstec consorciat es posa en funcionament en fase de proves

Ja es poden demanar a altres biblioteques documents que no es troben o que estan en préstec a la URV

Detall del cercador del CRAI.

El Préstec Consorciat (PUC) es reprèn a partir del 17 de gener a través de la web. Es posa en funcionament amb un nou sistema informàtic de gestió i en fase d’adaptació.

El PUC és un servei gratuït, ràpid i senzill de préstec de documents. L’usuari pot demanar documents que no es troben o que estan en préstec a la URV a través del cercador del CRAI de la URV a altres biblioteques participants del préstec consorciat.

Les sol·licituds es poden fer de dues maneres:

  • Directament a través del cercador de cada institució, seleccionant l’opció del CCUC.
  • Seleccionant l’opció “Demanar per PUC”.

Per a les sol·licituds via web, algunes qüestions a tenir en compte són:

  • En el formulari de sol·licitud del document, cal triar la localització de recollida local preferida, que és el CRAI de campus on cal recollir el document.
  • El sistema escull automàticament la institució que prestarà el document.
  • En cas que el document no es pugui prestar, s’envia per correu electrònic, i de manera gairebé immediata, un avís de cancel·lació.

Des d’“El meu compte” es pot consultar l’estat dels préstecs i de les sol·licituds demanats a través del PUC. Els usuaris rebran notificacions sobre els PUC mitjançant correu electrònic, que envia la biblioteca propietària del document.

Les persones que tenen préstecs PUC pendents de tornar des d’abans de l’estiu passat, quan el servei va quedar interromput, els trobaran incorporats progressivament a “El meu compte” i podran fer-ne el retorn o la renovació.

Print Friendly, PDF & Email

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

*