25/03/2015

La primera Jornada de Portes Obertes 2015 de la URV aplega 719 persones

Centres i campus han obert les portes als estudiants de secundària, que han pogut conèixer de primera mà plans d'estudis i espais de la Universitat. Després de la primera Jornada, el 25 de març, se'n faran dues més, el dimecres 15 d'abril i el dissabte 25 d'abril, aquesta última adreçada especialment a les famílies

Els estudiants sovint assisteixen a demostracions.

Com cada any, la Universitat es dóna a conèixer als alumnes de secundària que han de decidir sobre el seu futur acadèmic, enguany en la perspectiva del curs 2015-16. Les Jornades de Portes Obertes faciliten la informació i el contacte directes entre el professorat, els joves i les famílies.

La URV ofereix més de 40 estudis de grau, una oferta de formació completa, en els seus dotze centres i campus situats a Tarragona, Reus, Tortosa, Vila-seca i el Vendrell (Coma-ruga). Els estudis abasten tots els àmbits de coneixement: estudis tècnics, humanitats, ciències de la salut, ciències socials i ciències experimentals. La Universitat atèn de manera personalitzada cada estudiant i l’acompanya en un procés de formació innovador i molt lligat a la realitat industrial i laboral.

A les Jornades de Portes Obertes, després de l’acollida i la presentació general de la Universitat i del centre,  els participants es distribueixen en grups, segons els ensenyaments que volen conèixer; els professors els expliquen els plans d’estudis i les sortides professionals, entre molts altres aspectes, i atenen les preguntes de tot tipus que plantegen els assistents. A continuació es fa una visita a les dependències universitàries: aules docents, d’informàtica, laboratoris, aules especialitzades i el Centre de Recursos per a l’Autoaprenentatge i la Investigació (CRAI’s).

La primera Jornada 2015, de dimecres 25 de març, ha registrat una alta assistència: 719 persones, el doble que l’any passat. Tots els centres i campus han rebut visites. Els centres que n’han registrat més han estat la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (161), la Facultat de Lletres (106), la Facultat de Ciències Jurídiques (83); l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (75), la Facultat d’Economia i Empresa (61) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (60).

Les properes dues Jornades de Portes Obertes es faran els dies 15 d’abril i 25 d’abril, aquesta última adreçada especialment a les famílies. Les sessions als diferents centres i campus de la URV són a les 9,30 h. o a les 12 h, per oferir la possibilitat d’informar-se de més d’una opció i de conèixer més d’un centre. Teniu tota la informació aquí