15/04/2015

Més de 400 estudiants a les segones Jornades de Portes Obertes 2015

Centres i campus han obert les portes als estudiants de secundària, que han pogut conèixer de primera mà plans d'estudis i espais de la Universitat. En total, els dies 25 de març i 15 d'abril 1.142 joves han visitat la URV. La tercera Jornada de Portes Obertes, per a la visita en família, serà el dissabte 25 d'abril

Estudiants de secundària van visitar la Facultat de Química, durant les Jornades de Portes Obertes 2015.

La Universitat es dóna a conèixer als alumnes de secundària que han de decidir sobre el seu futur acadèmic, enguany en la perspectiva del curs 2015-16. Les Jornades de Portes Obertes faciliten la informació i el contacte directes entre el professorat, els joves i les famílies.

La URV ofereix més de 40 estudis de grau, una oferta de formació completa, en els seus dotze centres i campus situats a Tarragona, Reus, Tortosa, Vila-seca i el Vendrell (Coma-ruga). Els estudis abasten tots els àmbits de coneixement: estudis tècnics, humanitats, ciències de la salut, ciències socials i ciències experimentals. La Universitat atèn de manera personalitzada cada estudiant i l’acompanya en un procés de formació innovador i molt lligat a la realitat industrial i laboral.

A les Jornades de Portes Obertes, després de l’acollida i la presentació general de la Universitat i del centre, els participants es distribueixen en grups, segons els ensenyaments que volen conèixer; els professors els expliquen els plans d’estudis i les sortides professionals, entre molts altres aspectes, i atenen les preguntes de tot tipus que plantegen els assistents. A continuació es fa una visita a les dependències universitàries: aules docents, d’informàtica, laboratoris, aules especialitzades i el Centre de Recursos per a l’Autoaprenentatge i la Investigació (CRAI’s).

La segona Jornada 2015, de dimecres 25 de març, ha registrat una assistència de 423 alumnes, futurs estudiants universitaris. Els centres que han registrat més visites han estat la Facultat de Lletres, la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, la Facultat d’Economia i Empresa, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química.

La tercera Jornada de Portes Obertes es farà el dissabte 25 d’abril, aquesta última adreçada especialment a les famílies. Les sessions als diferents centres i campus de la URV són a les 10 h. o a les 12 h. Teniu tota la informació aquí