18/03/2016

La primera Jornada de Portes Obertes 2016 de la URV, el dimecres 30 de març

Facultats, escoles tècniques superiors i campus obren les portes als estudiants, a les famílies i al professorat de secundària, perquè puguin conèixer de prop la Universitat en la perspectiva del curs 2016-17. Després de les sessions informatives, els assistents recorreran les aules, biblioteques, laboratoris i serveis

Els estudiants sovint assisteixen a demostracions.

La URV s’organitza en dotze centres ubicats a set campus: a Tarragona, Reus, Tortosa, Vila-seca i El Vendrell. Els participants a la Jornada s’informaran de primera mà de l’àmplia oferta acadèmica prevista per al curs 2016-17, podran parlar amb el professorat que l’imparteix i visitar les instal·lacions i els serveis de què disposa la URV.

Els joves visiten els centres
Els joves es familiaritzen amb les diferents dependències dels centres.

La URV impartirà el curs vinent un total de 47 titulacions de grau, de les quals 7 són titulacions dobles, dels àmbits de les arquitectures i enginyeries, arts i humanitats, ciències, ciències de la salut i ciències socials i jurídiques.  A la Universitat es potencien els grups reduïts d’alumnes per a una docència de qualitat, i una concepció pràctica i participativa de l’aprenentatge.

A la Jornada es fan sessions informatives generals, sobre els plans d’estudi dels diferents ensenyaments i les sortides professionals, i sovint els assistents plantegen qüestions relacionades amb el procés d’elecció acadèmica que han de fer els futurs estudiants universitaris, per aclarir dubtes. A continuació es fa un recorregut per les diferents dependències dels centres i campus.

A les tres jornades de portes obertes previstes, el dia 30 de març, el 13 d’abril i el dissabte 7 de maig s’organitzen sessions en horari diferent, per facilitar la visita a més d’un centre o campus. En el curs passat, van visitar la UnIversitat 2.000 estudiants de secundària i més de 1.600 pares i mares

Més informació:

Jornades de Portes Obertes 2016