05/03/2021

La professora de la Facultat de Química, Núria Ruiz, distinció de mèrit del Consell Comarcal del Tarragonès

Aquestes distincions tenen com a objectiu honorar persones o entitats en mèrits a la labor realitzada que hagin contribuït a augmentar el prestigi d’un municipi del Tarragonès o de la comarca en el seu conjunt.

La distinció de mèrit a l’altafullenca Núria Ruiz, és una de les diferents distincions atorgades en l’edició 2020 d’aquesta convocatòria del CCT, i que inclou també altres persones i entitats de diferents municipis. A totes elles se les vol reconèixer perquè la seva tasca ha contribuït o contribueix a augmentar el prestigi d’un municipi del Tarragonès.

Ruiz está molt implicada des de fa anys en la divulgació científica. La seva tasca en aquest àmbit la porta sovint a realitzar xerrades, debats i activitats diverses per apropar la ciència a tota mena de públic, principalment als joves estudiants de secundària, amb especial atenció a visibilitzar l’important paper de les dones científiques al llarg de la història per tal de despertar les vocacions científiques en les noies.

A causa de la situació de pandèmia per Covid-19, no es va poder celebrar com cada any l’acte de lliurament dels diplomes. El lliurament de les distincions doncs, es farà més endavant, quan la situació sanitària així ho permeti i es pugui desenvolupar l’acte amb total seguretat.