15/03/2016

La URV, campiona en el CCU de Pàdel masculí per 3r any consecutiu

La parella formada per Gerard Francino i Anton Sans han revalidat el títol de parella guanyadora de la URV en el Campionat de Catalunya Universitari 2016 d'aquesta modalitat, disputat a l'Indoor Pàdel de Vic el dimarts 15 de març. Els dos estudiants ja van quedar campions en les edicions 2014 i 2015

La parella guanyadora, Gerard Francino (esquerra) i Anton Sans.

Ha estat molt meritori aquest campionat per a la URV, al guanyar-lo tres anys seguits. Gerard Francino  és estudiant del grau de Química i Anton Sans del grau de  Fisioteràpia, i combinen amb èxit la seva vida acadèmica amb l’esport a bon nivell.

La URV presentava al campionat dues parelles, Gerard Francino / Anton Sans i Òscar Borràs /Rubén Sánchez. La primera era la actual campiona i va revalidar el títol. Gerard Francino va ser el millor jugador de pàdel de l’Esport Català Universitari l’any passat, i Anton Sans ho va ser l’any 2014.

Per la seva part, la parella Òscar Borràs / Rubén Sánchez van finalitzar la seva participació en la fase de grups. Òscar Borràs és estudiant del grau d’Enginyeria Elèctrica i Rubén Sánchez pertany al personal d’administració i serveis (PAS), al Departament d’Enginyeria Mecànica.

L¡altra parella participant de la URV, Òscar Borràs i Rubén Sánchez (esquerra).

La final masculina d’aquest CCU16 va enfrontar la URV amb la UB (Enric Batalla / Jaume Planas). Aquesta universitat va aconseguir guanyar en categoria femenina. Al campionat han participat dotze universitats catalanes: UB, U. Abat Oliva (UAO), UAB, UdG,  UdL, UOC, UPC, UPF, URL, UIC i UVIC-UCC, a més de la URV. L’organització i la direcció tècniques del campionat han anat a càrrec de la Universitat de Vic i d’Indoor Pàdel Vic.

La parella tarragonina Francino / Sans representarà la Universitat Rovira i Virgili en els Campionats d’Espanya Universitaris 2016 que es faran a Antequera del 3 al 5 de maig, organitzats per la Universitat de Màlaga.