21/02/2020

La URV obre les portes el 28 de febrer per mostrar l’oferta de grau als estudiants de secundària i les famílies

Les jornades de portes obertes es repetiran el 28 de març i el 18 d’abril per facilitar l'orientació universitària

Tres jornades de portes obertes mostraran als estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior i les seves famílies l’oferta de grau i els serveis de la URV per ajudar-los a decidir el seu futur professional. La primera jornada de portes obertes serà el proper divendres 28 de febrer a les 17 h de la tarda. Les següents seran el dissabte 28 de març i 18 d’abril.

Per assistir a les portes obertes cal inscriure’s prèviament al web de les jornades, on s’hi poden trobar els horaris i la informació necessària.

Les portes obertes estan pensades perquè estudiants i famílies coneguin els plans d’estudi dels ensenyaments, les sortides professionals, les possibilitats de fer pràctiques externes i estades a l’estranger, qüestions pràctiques relacionades amb la matrícula i resoldre dubtes. Però també perquè vegin les instal·lacions, com ara les aules, els laboratoris i el CRAI, i sàpiguen quins serveis tindran a l’abast.

Per això la visita consta de dues parts: la primera, en què les facultats i escoles presenten l’oferta de graus i tot allò relacionat amb els estudis, i la segona, per visitar el campus. Les visites es fan a tots els campus de la Universitat.

Web de les Jornades de Portes Obertes.