23/03/2017

La URV, present al Saló de l’Ensenyament i al Saló Futura

La Universitat presenta els ensenyaments de grau i els màsters i programes de doctorat que ofereix per al curs vinent

L'estand de la URV al Saló de l'Ensenyament.

La URV està present un any més al Saló de l’Ensenyament amb estand on s’ofereix informació sobre els estudis de grau que la Universitat imparteix en cinc àmbits temàtics: ciències, ciències de la salut, arts i humanitats, ciències socials i jurídiques i enginyeria i arquitectura. En aquesta 28a edició del Saló de l’Ensenyament, que fins diumenge se celebra al Palau número 2 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, es dóna informació personalitzada als visitants i s’aclareixen els dubtes que poden tenir sobre el seu pas a l’ensenyament superior. Aquest any el lema de la campanya és “Crea el teu futURV”. El Saló de l’Ensenyament va obrir portes aquest dimecres, 22 de març, i restarà obert fins diumenge al migdia.

La Universitat també torna a tenir enguany presència al Saló Futura de màsters i postgraus, que enguany arriba a la 14a edició. El Saló Futura se celebra fins dissabte al Palau 5 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, en el marc de la Setmana de la Formació i el Treball. Hi exposen des d’aquest divendres i fins diumenge universitats públiques i privades, escoles de negocis, centres de formació contínua i col·legis professionals que informen sobre els programes de segon i tercer cicle que s’imparteixen principalment a Catalunya. La URV donarà informació sobre màsters universitaris i els màsters i diplomes de postgrau propis i sobre els programes de doctorat que s’oferiran el curs vinent.