19/12/2018

L’equip Baby don’t CRAI guanya el concurs UNIVERSICRACK 2018

Diversos equips formats per personal del campus Catalunya participen en aquesta competició que tenia per objectiu animar la campanya de recollida de joguines

L'equip guanyador, format per personal del CRAI del campus Catalunya.

El grup format per personal del Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació Baby don’t CRAI va ser el guanyador del concurs UNIVERSICRACK 2018, una competició en què els equips participants havien de demostrar el seu coneixement sobre la Universitat i nocions de cultura general. Aquesta iniciativa, impulsada per treballadors de la URV al campus Catalunya, va aconseguir el seu objectiu principal: animar la participació en la campanya de recollida de joguines que cada any fa la Universitat. En segona posició va quedar l’equip Llengües viperines, format per personal del Servei Lingüístic de la URV.

Llengües viperines, format per personal del Servei Lingüístic de la URV, va ser l'equip finalista.
Llengües viperines, format per personal del Servei Lingüístic de la URV, va ser l’equip finalista.

El concurs, en el què hi van participar set equips, consistia en fer un tomb virtual per tots els racons dels campus de la Universitat, durant el qual els grups havien de respondre una sèrie de preguntes eliminatòries. Els equips estaven formats per Personal Docent i Investigador (PDI), Personal d’Administració i Serveis (PAS), estudiants i personal de la neteja.