13/01/2015

L’estudiant Gerard Solé rep el premi de la Fundació Coll-Urgellès

L'estudiant Gerard Solé, del doble grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Finances i Comptabilitat, ha rebut el premi de la Fundació Coll-Urgellès, per haver accedit amb la nota d'admissió més elevada el curs 2014-15

Gerard Solé va cursar els estudis previs a l’Institut Ramon de la Torre, de Torredembarra, i va accedir amb una nota d’amissió de 12,76 al doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses i Finances i Comptabilitat el curs 2014-15. El premi ha estat de 1.800 euros.

La Fundació Coll-Urgellès, seguint la voluntat de Josep Coll i Joaquima Urgellès, té per objecte principal fomentar els ensenyaments i estudis en els àmbits de l’economia i l’empresa. L’entitat, amb seu a Reus, va acordar enguany crear aquest premi, que suposa un estímul per a l’estudi en aquests àmbits.