27/03/2015

L’estudiant Marta Olivas guanya el IV Concurs de disseny de la Carpeta URV

El disseny que portava el lema “Diversitat URV" ha rebut el 42% el vots electrònics dels estudiants. La guanyadora és estudiant del grau d’Arquitectura a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la URV

Aquesta és l'obra guanyadora, "Diversitat".

Marta Olivas, estudiant del grau d’Arquitectura a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura (ETSA), ha rebut un total de 1391 vots, al concurs d’idees per al disseny de la carpeta que faran servir els estudiants el curs que ve. La autora descriu el seu disseny com “una representació abstracte de la diversitat de valors i opcions que ofereix la URV”.

obresfinalconcarpetes15
Aquestes són les cinc propostes finalistes del concurs

De les 66 obres presentades, el jurat presidit per la vicerectora de Docència, Estudiants i Comunitat Universitària, Arantxa Capdevila, va escollir sis com a finalistes, i ara els estudiants mitjançant els seu vot electrònic han triat “Diversitat URV”. En segon lloc ha quedat l’obra “Atreveix-te a volar” de Rafel Bonet, del grau d’Arquitectura, amb 584 vots. El tercer disseny més votat ha estat “Letterurving” de Cristina Talarn, també estudiant d’Arquitectura que ha rebut un total de 540 vots. Talarn va ser la guanyadora del disseny de carpetes URV l’any passat.

En quart lloc ha quedat el disseny “Geometrika” de Laura Carro, del grau de Publicitat i Relacions Públiques, amb 496 vots. En cinquè lloc s’ha classificat l’estudiant del grau d’Educació Social Sergio Martínez, amb la proposta “Kit URV” que ha rebut 229 vots a la web. I el sisè lloc ha estat per “Troba’t” l’obra presentada per l’estudiant del grau d’Arquitectura, Amàlia Jansà, amb 71 vots.

La guanyadora del concurs Marta Olivas rebrà un premi de 600 euros, i s’utilitzarà el seu disseny per a la producció de la carpeta que serà distribuïda a tota la URV durant el curs 2015-16 amb el seu nom i cognoms, identificant-la com a primer premi del concurs. La resta dels finalistes obtenen un val de regal per import de 150 euros en productes de la Botiga URV. Més endavant tindrà lloc un acte públic de lliurament dels premis, la data del qual està per confirmar.

Els estudiants han pogut votar, fins el passat 22 de març a través de la seva intranet les sis propostes finalistes. Al concurs podien participar els estudiants de grau, llicenciatura, diplomatura, doctorat i màster de centres propis i adscrits, i que enguany celebra la seva quarta edició consecutiva.