01/06/2015

Marta Olivas i els estudiants finalistes reben els premis del IV Concurs de disseny de la Carpeta URV

L'estudiant d'Arquitectura Marta Olivas, guanyadora del concurs amb l 'obra "Diversitat", ha rebut el premi juntament amb els estudiants finalistes Rafel Bonet, Cristina Talarn, Laura Carro, Sergio Martínez i Amàlia Jansà. L'acte ha tingut lloc el divendres 29 de maig a la sala de reunions de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura al campus Bellissens, durant el Festival d'Arquitectura de Reus

A la foto, d'esquerra a dreta: Laura Carro, Amàlia Jansà, Rafel Bonet, Cristina Talarn, Noemí Rabassa, Marta Olivas i Josep Bertran.

Els encarregats d’entregar els premis han estat Noemí Rabassa, delegada del rector de Comunicació, i el director de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura (ETSA), Josep Bertran.

Marta Olivas ha rebut 600€ en metàl·lic i un diploma acreditatiu. La autora descriu el seu disseny com “una representació abstracte de la diversitat de valors i opcions que ofereix la URV”, i va rebre al concurs 1391 vots electrònics per part dels estudiants. S’utilitzarà el seu disseny per a la producció de la carpeta que serà distribuïda a tota la URV durant el curs 2015-16 amb el seu nom i cognoms, identificant-la com a primer premi del concurs.

Aquesta és l'obra guanyadora, "Diversitat".
Aquesta és l’obra guanyadora, “Diversitat”.
Al concurs d’enguany es van presentar 66 obres, i a la convocatòria poden participar els estudiants de grau, llicenciatura, diplomatura, doctorat i màster de centres propis i adscrits de la URV.