09/04/2018

L’estudiant Neus Falcó ha traspassat

El funeral per aquesta estudiant d'Administració i Direcció d'Empreses del campus Terres de l'Ebre es fa avui dilluns 9 d'abril a les 12 h a la parròquia de Sant Ramon de l'Aldea

Neus Falcó Serrano va patir un accident mortal de trànsit aquest passat cap de setmana. Estudiant d’Administració i Direcció d’Empreses (Facultat d’Economia i Empresa) al campus ebrenc de la URV, a Tortosa, feia quart curs. Tenia 22 anys i era nascuda a l’Aldea (Baix Ebre).

El funeral té lloc avui a les 12 h, a l’església Sant Ramon de l’Aldea. Els seus companys i tota la comunitat universitària l’han recordat dedicant-li un minut de silenci al vestíbul del campus. La Universitat Rovira i Virgili expressa el condol a la família, amics i companys de la Neus Falcó.