23/06/2016

L’estudiant Nicole Kalemba rep un dels Ajuts ACCID 2015

Aquesta becària predoctoral del Departament de Gestió d'Empreses de la URV ha rebut una de les beques de 3.000 euros que atorga cada any l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID). Aquests ajuts es concedeixen a investigadors i professionals que presenten propostes de recerca en el camp de les finances, la comptabilitat de gestió i el capital intel·lectual de les empreses, entre d'altres

La premiada Nicole Kalemba, amb el professor de la URV i membre del jurat, Fernando Campa.
La premiada Nicole Kalemba amb el professor de la URV i membre del jurat, Fernando Campa.

“La planificación y el uso de indicadores de gestión en el sector hotelero en Cataluña” és el títol de projecte de recerca presentat per Nicole Kalemba, becària predoctoral del Departament de Gestió d’Empreses de la URV. El seu treball ha rebut una beca de 3.000 euros que atorga l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció en el marc de la XIII edició dels Premis i Ajuts ACCID, que es van lliurar el 27 de maig a la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida, amb motiu de la celebració del IV Jornada ACCID.

Aquests ajuts es concedeixen a investigadors i professionals que presenten propostes de recerca sobre bones pràctiques i informació financera, comptabilitat de gestió i sobre informació del capital intel·lectual de les empreses, entre d’altres.

L’import de l’ajut es farà efectiu en el moment que s’hagi concedit el projecte d’investigació i l’ACCID hagi rebut els resultats del mateix, que seran valorats pels membres del comitè de Premis i Ajuts de l’ACCID.

El jurat ha estat format per Alfredo Rocafort, vicepresident de l’ACCID i catedràtic de Comptabilitat de la UB; Fernando Campa, vocal de la Junta directiva de l’ACCID i professor de la URV i Emili Gironella, soci director de Gironella Auditors.

Més informació sobre els premis ACCID, aquí.