25/09/2018

L’estudiant Patricia Torres rep el premi a millor dona esportista de la URV del 2018

La guanyadora és estudiant del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular de la Facultat de Química

L’estudiant del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular de la Facultat de Química, Patricia Torres, ha guanyat el premi a millor esportista de la Universitat junt amb Roger Sans, estudiant del Grau de Nutrició Humana i Dietètica. Torres ha estat guanyadora en la modalitat esportiva de judo i Sans, en Cross. Els premis als millors esportistes de la URV es van lliurar durant l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2018-19, que va tenir lloc el dia 13 de setembre de 2018 a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa.